1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماکروفر سامسونگ مدل GE234STS

686 بازدید
ماکروفر سامسونگ مدل GE234STS

ماکروفر سامسونگ مدل GE234STS یک دستگاه برقی بسیار کارآمد و زیبا است که می تواند در منازل، ادارات و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه مصرف برق مناسبی داشته و استفاده از آن شما را متحمل هزینه زیادی نخواهد کرد.

ویژگی های ماکروفر سامسونگ GE234STS

ظرفیت این ماکروفر 23 لیتر بوده و از این نظر دارای ظرفیت متوسط می باشد. صفحه نمایش دیجیتال به کار رفته در این دستگاه به شما کمک می کند در هر لحظه اطلاعات و اعداد مورد نیازتان را در ابعاد و اندازه های مناسب ببینید.

در صورتی که دستور پخت غذاهای مخصوصی را نمی دانید، برنامه های پخت متنوع این ماکروفر به شما کمک می کند که تنها با فشردن یک دکمه غذای مورد علاقه خود را تهیه کنید. در صورتی که کودک شما کنجکاو و بازیگوش است می توانید قفل کودک دستگاه را فعال کرده تا کودکتان نتواند درب آن را باز کند یا تنظیمات آن را تغییر دهد.

قابلیت تنظیم زمان به شما این امکان را می دهد که زمان روشن بودن دستگاه و پخت غذا را تنظیم کرده و خودتان به انجام کارهای دیگر بپردازید. اگر علاقه مند به خوردن غذاهای رژیمی هستید، می توانید دستگاه را در حالت گریل قرار داده و مواد غذایی مختلف را گریل کنید.

از دیگر ویژگی های این ماکروفر می توان به یخ زدایی سریع اشاره کرد. با استفاده از این حالت مواد منجمد و یخ زده تنها ظرف چند دقیقه آماده پخت شده و آب می شوند.

ماکروفر سامسونگ مدل GE234STS دارای حالت پخت ترکیبی است که با ترکیب پخت به کمک امواج و دما باعث مغز پخت شدن غذاها می شود. گردش هوای گرم به صورت چندگانه از قابلیت های دیگر این دستگاه است که غذایی خوشمزه و لذیذ به شما هدیه خواهد کرد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669