1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در شرق تهران

737 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ در شرق تهران

اگر اکنون برای تعمیر یخچال سامسونگ در شرق تهران به کمک نیاز دارید، ما به شما توصیه می کنیم که به خدمات متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ اعتماد کنید. در این منطقه چندین شعبه از نمایندگی تاسیس شده است تا شما به راحتی به خدمات دسترسی داشته باشید. تمامی خدمات ما براساس استانداردهای علمی و متدهای پیشرفته ارائه خواهد شد.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شرق تهران

 

تعمیر یخچال سامسونگ پیروزی , تعمیر یخچال سامسونگ مجیدیه , تعمیر یخچال سامسونگ شهرک امید , تعمیر یخچال سامسونگ باقری , تعمیر یخچال سامسونگ تهرانپارس , تعمیر یخچال سامسونگ نیرو هوایی , تعمیر یخچال سامسونگ تهران نو , تعمیر یخچال سامسونگ حکیمیه , تعمیر یخچال سامسونگ شمس آباد , تعمیر یخچال سامسونگ نظام آباد , تعمیر یخچال سامسونگ حشمتیه , تعمیر یخچال سامسونگ دبستان , تعمیر یخچال سامسونگ سیدخندان , تعمیر یخچال سامسونگ افسریه , تعمیر یخچال سامسونگ نارمک , تعمیر یخچال سامسونگ سرسبز , تعمیر یخچال سامسونگ رسالت , تعمیر یخچال سامسونگ هنگام , تعمیر یخچال سامسونگ الغدیر , تعمیر یخچال سامسونگ وحیدیه , تعمیر یخچال سامسونگ سبلان

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در شرق تهران

 

1-   مهمترین نگرانی مشتریان برای رفع خرابی یخچال این است که چگونه این وسیله بزرگ و سنگین را به محل تعمیر ببرند. برای این کار به چند نفر نیروی کاری نیاز داشته و باید مراقب بود که به بدنه آسیب وارد نشود. اما نگران نباشید که روند کار بر عکس شده و تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند. تنها وظیفه شما این است که با نمایندگی تماس بگیرید. سپس مسئولیت تمامی امور با ما خواهد بود.

2-   نمایندگی ما با هدف ارتقا سطح علمی تکنسین های خود، دوره های آموزشی را برای کارشناسان خود برگزار می کند. تحت چنین شرایطی کیفیت تعمیر وسیله بالا خواهد بود.

3-   در صورتی که تعمیرکار لازم بداند برخی از قطعات یخچال عوض شود، تضمین می کنیم که از قطعات اصلی و  ارجینال برای این منظور استفاده شود. تمامی قطعات دارای ضمانت نامه طولانی بوده و در صورتی که دچار عیب شوند برای شما تعویض می کنیم.

4-   لازم است بدانید که  تمامی تکنسین های ما دارای مدرک معتبر در زمینه تعمیر وسیله برقی بوده و از نظر عملی نیز توانمندی بالایی در این زمینه دارد.

5-   شما حق دارید که نگران کیفیت تعمیر یخچال خود باشید. اکثرا این سوال را از نمایندگی مطرح می کنند این است که اگر دوباره همین عیب بروز نمود تکلیف چه خواهد بود. ما تعمیرکاران خود را موظف می کنیم که در پایان کار گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند. اگر همین عیب باز هم در مدت معلوم شده در ضمانت نامه بروز نمود، تمامی خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

6-   لازم به ذکر است که نمایندگی مشاوره رایگان برای مشتریان در نظر گرفته است.  با یک تماس تلفنی و بدون هزینه می توانید از کارشناسان ما کمک گرفته و پاسخ سوالات خود را کسب کنید. حتی در صورتی که عیب رخ داده سطحی باشد، به شما کمک می کنیم بدون هزینه بتوانید خودتان مشکل را رفع کنید.

7-   راستای رضایت مشتریان برای تعمیر یخچال سامسونگ در شرق تهران هزینه ها را تعدیل نموده و به شما تخفیف دهیم. بنابراین اگر گارنتی وسیله هنوز اعتبار داشته باشد، به تعمیرکار تحویل دهید تا هزینه نهایی برای شما کمتر در نظر گرفته شود. همچنین ما نهایتا تمامی هزینه ها را در یک فاکتور با مهر تایید به شما تحویل می دهیم.

 1669