1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در بومهن

642 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ در بومهن

تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ آماده ارائه هر گونه خدمات در جهت تعمیر یخچال سامسونگ در بومهن هستند. شما کافی است با این مرکز تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت کنید در این صورت در اولین زمان به درخواست شما رسیدگی خواهد شد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در بومهن

 

–       در ابتدا لازم است بدانید که تعمیرکاران و تکنسین های ما بسیار حرفه ای و توانمند هستند چرا که هم دارای مدرک علمی معتبر در این زمینه بوده و هم مهارت عملی در تعمیر انواع مدل یخچال دارند.

–       به جرات می توان گفت بهترین اقدام این نمایندگی، ارائه تعمیرات در محل است. شما با وجود متخصصین ما نباید نگران جابجایی یخچال باشید چرا که بلافاصله بعد از تماس مشتری، تعمیرکار در اولین فرصت به منزل شما آمده و تعمیر یخچال را در حضور خودتان انجام می دهد.

–       در صورتی که رفع عیب رخ داده در یخچال تنها با تعویض برخی از قطعات امکان پذیر باشد در این صورت تضمین می کنیم که از قطعات اصلی استفاده می شود تا سلامت و کارایی دستگاه حفظ گردد.

–       تحت نظر این نمایندگی تعمیر وسیله براساس متدهای پیشرفته و تجهیزات کامل انجام می گیرد.

–       تمامی تکنسین های ما در پایان تعمیر یخچال ضمانت نامه ای به مشتری تحویل می دهند و اگر همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ بدهد، تعمیر مجدد آن به صورت رایگان بر عهده این مرکز خواهد بود.

–       بخشی از خدمات این مرکز به ارائه مشاوره رایگان اختصاص دارد تا مشتریان در مدت استفاده از وسیله بتوانند پاسخ سوالات خود را از افراد متخصص جویا شوند. شما به صورت تماس تلفنی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از حمایت کارشناسان ما بهره مند خواهید شد.

–       تعمیر یخچال سامسونگ در بومهن براساس شرایط استاندارد و هزینه مناسب انجام می شود. شما از یک سود از تخفیفات ویژه نمایندگی و از سویی دیگر از تخفیف ناشی از گارانتی برخوردار می شوید. البته اگر ضمانت نامه وسیله تاریخ اعتبار داشته باشد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669