1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماکروفر سامسونگ مدل SAMI 12

670 بازدید
ماکروفر سامسونگ مدل SAMI 12

ماکروفر سامسونگ مدل SAMI 12 یکی دیگر از دستگاه های دیجیتال از برند سامسونگ است که دارای ارزش خرید مناسب و قابل قبولی می باشد. این دستگاه در دو رنگ سفید و سیاه طراحی شده و شما به راحتی می توانید آن را روی میز اشپزخانه یا محیط کار خود قرار دهید.

ویژگی های ماکروفر سامسونگ SAMI 12

این دستگاه پخت دارای ظرفیت 35 لیتر بوده و نگرانی شما بابت تهیه غذا در مهمانی هایتان را به طور کامل برطرف می کند. اگر دستور پخت غذایی را نمی دانید، برنامه های پخت متنوع به کار رفته در ماکروفر همچون یک سرآشپز حرفه ای به کمک شما می آید.

با استفاده از یخ زدایی سریع این دستگاه می توانید یخ مواد فریز شده را تنها ظرف چند دقیقه آب کرده و از آن برای پخت غذا استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این ماکروفر می توان به پخت گریل نیز اشاره کرد که مناسب افراد چاق و یا ورزشکارانی است که در رژیم غذایی خود دنبال غذاهای سالم و کم کالری هستند.

اگر به پخت شیرینی و کیک و یا فست فودهایی مانند لازانیا و پیتزا نیز علاقه دارید، می توانید دستگاه را در حالت کانوکشن قرار داده و مانند یک فر حرفه ای از آن استفاده کنید. از دیگر قابلیت های این ماکروفر به داشتن جوجه گردان باید اشاره کرد. بنابراین اگر در آپارتمان زندگی می کنید و کباب یکی از غذاهای مورد علاقه شما است، این ماکروفر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ماکروفر سامسونگ مدل SAMI 12 دارای قفل کودک بوده تا ایمنی دستگاه حین روشن بودن به طور کامل حفظ شود. قابلیت ویژه این دستگاه که آن را نسبت به ماکروفرهای دیگر متمایز می کند، قابلیت تهیه خمیر و ماست است که طی دما و شرایط خاصی آن را برای شما به شکل کاملا حرفه ای آماده می کند.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669