1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در شمال تهران

738 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ در شمال تهران

متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ بهترین شرایط را برای تعمیر یخچال سامسونگ در شمال تهران فراهم می کنند. با توجه به تعداد زیاد مشتریان در این منطقه و در نتیجه نیاز به مراکز معتبر برای ارائه خدمات پس از فروش، لازم دانستیم که شعبه های متعددی را در این منطقه تاسیس نماییم تا شما به سهولت بتوانید به خدمات دسترسی داشته باشید.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شمال تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شمال تهران

 

تعمیر یخچال سامسونگ فرمانیه , تعمیر یخچال سامسونگ تجریش , تعمیر یخچال سامسونگ قیطریه , تعمیر یخچال سامسونگ نیاوران , تعمیر یخچال سامسونگ آجودانیه , تعمیر یخچال سامسونگ قلهک , تعمیر یخچال سامسونگ پل رومی , تعمیر یخچال سامسونگ اقدسیه , تعمیر یخچال سامسونگ جماران , تعمیر یخچال سامسونگ چیذر , تعمیر یخچال سامسونگ دارآباد , تعمیر یخچال سامسونگ اراج , تعمیر یخچال سامسونگ درکه , تعمیر یخچال سامسونگ ازگل , تعمیر یخچال سامسونگ لویزان , تعمیر یخچال سامسونگ مینی سیتی , تعمیر یخچال سامسونگ سوهانک , تعمیر یخچال سامسونگ دروس , تعمیر یخچال سامسونگ داوودیه , تعمیر یخچال سامسونگ زرگنده , تعمیر یخچال سامسونگ فرشته , تعمیر یخچال سامسونگ ولنجک , تعمیر یخچال سامسونگ محمودیه , تعمیر یخچال سامسونگ کامرانیه , تعمیر یخچال سامسونگ ظفر , تعمیر یخچال سامسونگ الهیه , تعمیر یخچال سامسونگ پاسداران

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در شمال تهران

 

اگر برای تعمیر یخچال خود به سراغ نمایندگی ما آمده اید لازم است بدانید که بهترین انتخاب را داشته اید چرا که:

1-   این نمایندگی تمامی تکنسین ها دارای مدرک علمی و مهارت عملی بالایی در تعمیر وسیله برقی هستند. این مسئله بسیار مهم است که تعمیر دستگاه به صورت تخصصی انجام گیرد تا مطمئن شوید این عیب مجددا بروز نخواهد نمود.

2-   با توجه به اینکه علم و تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است، به همین دلیل ما برای تکنسین هیا خود دوره های آموزشی را در بازه های زمانی مشخص برگزار می کنیم تا دانش آن ها و در نتیجه کیفیت خدمات ارتقا پیدا کند.

3-   به جرات می توان گفت که مهمترین خدمتی که نمایندگی ما برای مشتریان داشته است، تعمیر یخچال در منزل است. در این صورت نگرانی جابجایی وسیله را نخواهید داشت. ما تمامی امکانات مورد نیاز را در اختیار تعمیرکار قرار می دهیم تا به خوبی بتوانند عیب موجود را رفع نمایند.

4-   در مورد هزینه تعمیر یخچال نیز لازم است بدانید که ما بهترین خدمات را با قیمتی مناسب ارائه خواهیم نمود. علاوه بر تخفیفات ویژه نمایندگی، در صورت اعتبار زمانی گارانتی وسیله، می توانید با ارائه آن به نمایندگی از تخفیف بیشتری بهره مند شوید. به منظور جلب اعتماد مشتریان، تمامی هزینه ها در یک فاکتور رسمی ارائه خواهد شد.

5-   ممکن است خرابی در یخچال به گونه ای باشد که تنها با تعویض برخی از قطعات آن، امکان رفع مشکل وجود داشته باشد. در این صورت شما نباید نگران باشید زیرا در نمایندگی ما تنها از قطعه های اصلی استفاده می شود که تاریخ اعتبار طولانی مدت دارند.

6-   یکی از خدمات دیگر نمایندگی، ارائه مشاوره رایگان برای مشتریان است. شما برای دریافت هر گونه کمک شامل پاسخگویی به سوالات، رفع عیوب سطحی و… می توانید با مرکز تماس گرفته و از راهنمایی های متخصصین کمک بگیرید. ما هیچ هزینه ای برای این منظور از شما دریافت نخواهیم کرد.

7-   برای جلب اعتماد مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در شمال تهران تعمیرکاران ما موظف هستند در پایان کار ضمانت نامه تعمیرات را به مشتری تحویل دهند. اگر همین عیب باز هم در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، شما می توانید به نمایندگی مراجعه نموده و از خدمات رایگان آن استفاده کنید. این خدمات همان کیفیت اولیه ار دارند.

 1669