1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در لواسان

866 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ در لواسان

ما تضمین می کنیم که تعمیر یخچال سامسونگ در لواسان در نمایندگی تعمیرات سامسونگ تحت نظر افراد متخصص بوده و شرایط استاندارد برای ارائه خدمات در نظر گرفته خواهد شد. ما چندین شعبه در این منطقه تاسیس نموده ایم تا شما به راحتی و در کوتاه ترین زمان بتوانید از حمایت کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مزایای تعمیرات یخچال سامسونگ در لواسان بزرگ و کوچک

 

–       با توجه به اینکه تکنسین های ما از متدهای پیشرفته برای تعمیر یخچال استفاده می کنند لذا عیب یابی دقیق و سریع تر انجام خواهد دش.

–       ما تعمیرکاران خود را با امکانات و تجهیزات کامل به منزل شما اعزام می کنیم تا مسئولیت انتقال وسیله به نمایندگی از عهده شما برداشته شود. هدف ما رفاه مشتریان است تا سختی این کار موجب نگرانی آن ها نشود.

–       تمامی تعمیرکاران ما موظف هستند در پایان تعمیر یخچال حتما گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند تا در صورت بروز همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه، بدون هزینه بتوانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

–       ممکن است تعمیرکار صلاح بداند برخی از قطعات یخچال عوض شود. اغلب مشتریان نگران این موضوع هستند. اما لازم است بدانید که در این مرکز تنها از قطعه های اصل با مدت اعتبار طولانی مدت استفاده خواهد شد.

–       ما برای مشتریان خود خدمات مشاوره رایگان را در نظر گرفته ایم. گروهی از کارشناسان مسئول پاسخگویی تلفنی به سوالات و درخواست های شما عزیزان بوده و برای این منظور هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد.

–       تمامی هزینه ها در یک فاکتور رسمی به شما تحویل داده می شود تا از جزئیات آن اطلاع داشته باشید.

–       با حمایت نمایندگی تعمیرات سامسونگ جایی برای نگرانی از بابت هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در لواسان نخواهد بود چرا که از یک سو از تخفیفات این مرکز بهره مند شده و از سویی دیگر اگر گارانتی وسیله همچنان اعتبار دارد، می توانید با ارائه آن به تعمیرکار، هزینه کمتری را پرداخت کنید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669