1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماشین لباسشویی و خشک کن سامسونگ مدل Q1479

448 بازدید
ماشین لباسشویی و خشک کن سامسونگ مدل Q1479

ماشین لباسشویی و خشک کن سامسونگ مدل Q1479 آسایش و راحتی بی همتایی به شما هدیه می دهد. با این ماشین لباسشویی زیبا با درب از جلو می توانید زندگی خلاقانه به سبک سامسونگ را لمس کرده و از تمیزی و لطافت بیش از حد نهایت لذت را ببرید. ظرفیت 8 کیلوگرمی این ماشین دست شما را برای شستن انواع لباس های سنگین، ملحفه و پتو باز گذاشته است.

ویژگی ها

·       تکنولوژی Quick Drive: با این تکنولوژی جدید سامسونگ نصف زمان گذشته برای شست و شوی لباس ها صرف شده و در زمان و انرژی و هزینه ها صرفه جویی می شود.

·       فناوری Eco Bubble: فناوری حباب ساز سامسونگ در ماشین لباسشویی Q1479 باعث می گردد پودر لباسشویی در حباب غرق شده و به راحتی در تار و پود پارچه نفوذ کند و شست و شویی تمیزتر داشته باشید.

·       Add Wash: اگر لباس هایی را فراموش کرده اید و یا اینکه می خواهید لباس هایی که با دست شسته اید آب گیری و خشک کنید کافی است دریچه Add Wash را باز کرده و لباس ها را به ماشین بیفزایید.

·       تکنولوژی Air Wash: این تکنولوژی لباس های شما را با هوای گرم و بدون آب پاکسازی کرده و بوی نامطبوع آنها از بین می برد. به بافت لباس ها آسیبی نمی رسد و همیشه بوی تازگی می دهند.

·       لکه بری قوی: اگر لباسهایتان لک شده اند ناراحت نباشید. کافی است دکمه Bubble Soak را بفشارید تا حتی پر رنگترین لکه ها نیز با این سیستم لکه بری حبابی از بین بروند.

·       سیستم عیب یابی هوشمند: ماشین لباسشویی و خشک کن سامسونگ مدل Q1479 از فناوری عیب یابی هوشمند یا Smart Check می باشد. این تکنولوژی به کاربر امکان می دهد تنها با نصب یک اپلیکیشن ماشین را عیب یابی کرده و راهکارهای مناسب دریافت کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669