1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ مرکز تهران

642 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ در مرکز تهران

به عنوان یک مرکز معتبر جهت تعمیر یخچال سامسونگ در مرکز تهران ما به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ نمایندگی تعمیرات سامسونگ بروید. توجه داشته باشید که دقت در تعمیر این وسیله تضمین کننده سلامت و طول عمر دستگاه خواهد بود به همین دلیل است که نباید به هر کس برای رفع مشکل دستگاه مراجعه نمود. با توجه به قیمت بالای وسایل برقی، بهتر است تعمیر آن را به افراد متخصص بسپارید تا وسیله شما همانند روز اول به شما تحویل داده شود.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

 

تعمیر یخچال سامسونگ یوسف آباد , تعمیر یخچال سامسونگ مطهری , تعمیر یخچال سامسونگ فاطمی , تعمیر یخچال سامسونگ عباس آباد , تعمیر یخچال سامسونگ جلفا , تعمیر یخچال سامسونگ خواجه اعبدا… , تعمیر یخچال سامسونگ بهجت اباد , تعمیر یخچال سامسونگ امام خمینی , تعمیر یخچال سامسونگ سهروردی , تعمیر یخچال سامسونگ آپادانا , تعمیر یخچال سامسونگ نیلوفر , تعمیر یخچال سامسونگ لاله زار , تعمیر یخچال سامسونگ جمهوری , تعمیر یخچال سامسونگ بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در مرکز تهران

 

1-   در ابتدا لازم است بدانید که تمامی تعمیرکاران ما از نظر علمی و عملی توانمندی بالایی دارند. تنها افرادی در نمایندگی مشغول به فعالیت می شوند که مدرک معتبر در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی داشته و از سوی دیگر دوره های آموزشی ما را در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات طی کرده باشند.

2-   نمایندگی ما در مرکز تهران دارای چندین شعبه بوده و امکان دسترسی بهتر به خدمات را برای همه مشتریان فراهم شده است.

3-   برای تعمیر یخچال خود نگران چگونگی بردن وسیله به محل تعمیر نباشید بلکه وظیفه ماست که ما تعمیرکار را به خانه شما اعزام کنیم. شما موظف هستید که با نمایندگی تماس گرفته و درخواست خود را با کارشناسان مطرح کنید. تضمین می کنیم که خدمات به بهترین شکل ارائه خواهد شد. ما تجهیزات کامل را در اختیار متخصصین خود قرار می دهیم.

4-   در صورتی که تعمیرکار صلاح بداند برخی از قطعات یخچال تعویض گردد، ما متعهد می شویم از قطعات اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده خواهد شد. تمامی قطعه های به کار رفته دارای گارانتی طولانی مدت هستند.

5-   همه مشتریان نگران کیفیت تعمیر یخچال هستند که اگر باز هم همان عیب بروز نمود چه باید کرد. به همین دلیل است که گارانتی تعمیرات را به شما تحویل خواهیم داد. اگر همین عیب در بازه زمانی تعیین شده رخ داد، مسئولیت رفع آن بدون هیچ هزینه ای بر عهده نمایندگی خواهد بود.

6-   یکی دیگر از خدمات نمایندگی، ارائه مشاوره رایگان برای شما کاربران است. اگر در مورد استفاده از یخچال و یا برخی عیوب سطحی در آن سوالی دارید می توانید با نمایندگی تماس گرفته و از راهنمایی های افراد متخصص به صورت رایگان کمک بگیرید.

7-   تمامی مشتریان به دنیال این هستند که بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت نمایند. نمایندگی ما سعی دارد در راستای رفاه حال مشتریان، هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در مرکز تهران را کاهش دهند. در همین راستا اگر گارانتی وسیله اعتبار داشته باشد شما می توانید با ارائه آن به نمایندگی، از تخفیفات بیشتری برخوردار شوید. تمامی هزینه ها در یک فاکتور رسمی به مشتری تحویل داده می شود.

 

 1669