1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بومهن

741 بازدید
تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بومهن

نمایندگی تعمیرات سامسونگ به شما کمک می کند تا بعد از تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بومهن بتوانید همان کارایی اولیه را از وسیله خود شاهد باشید. متاسفانه اگر تعمیرکار بی تجربه باشد چنین اتفاقی رخ داده و عملکرد یخچال فریزر افت می کند. اما در این نمایندگی دستگاه براساس اصول علمی تعمیر خواهد شد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مزایای تعمیر فریزر سامسونگ در بومهن

 

–       تکنسین های ما همگی دارای مدرک علمی در زمینه تعمیر انواع وسیله برقی هستند. به این معنا که به صورت ریشه ای و دقیق می توانند عیب یابی را انجام دهند.

–       برگزاری دوره های آموزشی در این مرکز منجر به ارتقا مهارت عملی تعمیرکاران شده و در نتیجه کیفیت خدمات بالا می رود.

–       این نمایندگی در بومهن دارای چندین شعبه است تا مشتریان سریع تر و به سهولت بتوانند از پشتیبانی افراد متخصص بهره مند شوند.

–       تحت حمایت این نمایندگی به هیچ عنوان نیاز به انتقال یخچال فریزر به محل تعمیر نخواهد بود بلکه بعد از تماس شما و در کوتاه ترین زمان تعمیرکار را به منزل شما اعزام خواهیم کرد.

–       با توجه به اینکه تجهیزات کامل در اختیار تعمیرکار قرار می گیرد بنابراین از کیفیت خدمات در منزل خود اطمینان داشته باشد.

–       ما هزینه تعمیر یخچال فریزر را به حداقل مقدار ممکن کاهش می دهیم تا سود نمایندگی و مشتری همگام با هم باشد. در این زمینه یکی از اقداماتی که انجام شده است، استفاده از گارانتی وسیله برای ارائه تخفیفات بیشتر است که البته ضمانت نامه باید تاریخ اعتبار داشته باشد.

–       در صورتی که تعمیرکار لازم بداند برخی از قطعات یخچال فریزر عوض شود، ما تعهد داریم از قطعه های ارجینال استفاده کنیم که گارانتی طولانی مدت دارند.

–       یکی از سوالاتی که مشتریان برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بومهن مطرح می کنند این است که اگر بعد از تعمیرات باز هم همین مشکل بروز نمود چه باید کرد؟ تعمیرکاران ما ضمانت نامه تعمیرات را با همین هدف ارائه می کنند. اگر در مدت اعتبار گارانتی این مشکل باز هم رخ داد شما نباید هزینه ای پرداخت کنید بلکه ما موظف هستیم وسیله را به صورت رایگان تعمیر نمایید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669