1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماکروفر سامسونگ مدل ME201

603 بازدید
ماکروفر سامسونگ مدل ME201

با ماکروفر سامسونگ مدل ME201 تحولی شگرف در پخت و پز را به آشپزخانه خود بیاورید. الگوی زندگی های امروزی به گونه ای است که در هر آشپزخانه ای وجود یک ماکروفر برای پخت و پز سریعتر لازم و ضروری است. در این میان با داشتن یک ماکروفر ME201 ضمن برخورداری از قدرت و سرعت بالا ظاهری شیک و مدرن به آشپرخانه خود خواهید بخشید.

 ویژگی ها

·       درون سرامیکی: برای محفظه داخلی ماکروفر سامسونگ ME201 از لعاب سرامیکی استفاده شده است. این لعاب خیلی راحت تمیز شده و آلودگی بر روی آن باقی نمی ماند تا جایی که از شرکت هوهنشتاین آلمان تاییدیه بهداشت دریافت کرده است. همچنین نسبت به نمونه های دیگر ضد زنگ تر و ضد خش می باشد. درب ماکرویو نیز به صورت آینه ای بوده و زیبایی صدچندانی به آن داده است.

·       نوآوری و ابتکار در تمامی محصولات سامسونگ موج می زند و ماکروفر ME201 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این ماکرویو برای توزیع گرما از سیستم سه نقطه ای استفاده شده است بنابراین حرارت به صورت کاملا یکنواخت در محفظه پخش شده و می توانید انواع پیتزا، کباب، گریل و … را با کیفیتی بی نظیر تهیه کرده و در کنار عزیرانتان میل کنید.

·       ابعاد و اندازه ماکروفر سامسونگ مدل ME201 489 در 275 در 320 میلی متر و وزن آن 12 کیلوگرم است. این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش LED برای نمایش برنامه پخت و پز و دما و .. بوده و به سنسور کنترل وزن نیز تجهیز شده است. هنگامی که وقت زیادی برای آشپزی ندارید می توانید با استفاده از یخ زدایی سریع مواد غذایی را از حالت انجماد خارج کرده و آشپزی را سریعتر انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669