1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در بومهن

709 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در بومهن

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در بومهن این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است تا تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در بومهن را تحت نظر متخصصین انجام دهند. لازم است بدانید که نمایندگی ما دارای چندین شعبه بوده و در نتیجه مشتریان به راحتی می توانند با نزدیک ترین نمایندگی تماس بگیرند. زمان برای ما اولویت داشته و در اسرع وقت درخواست شما پیگیری می شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مزایای تعمیر لباسشویی سامسونگ در بومهن

 

اگر اکنون به تعمیر ماشین لباسشویی نیازمند هستید، نمایندگی ما خدمات زیر را برای شما فراهم می کند:

–       در ابتدا لازم است بدانید که تمامی کارشناسان و تکنسین های ما تخصص بالایی در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی داشته و به خوبی می توانند عیب یابی  ماشین لباسشویی را انجام دهند.

–       برگزاری  دوره های آموزشی در نمایندگی برای تکنسین ها با این هدف است که سطح علمی و عملی آن ها ارتقا یابد. و در نتیجه اطمینان داشته باشید که کیفیت کار بسیار بالا خواهد بود.

–        مشتریان نگران این موضوع هستند که در زمان خرابی ماشین لباسشویی چگونه این وسیله سنگین را به نمایندگی منتقل کنند چرا این وسیله سنگین بوده و لازم است چند نفر شما را همراهی کنند. اما یک خبر مسرت بخش این است  که ما  مسئولیت جابجایی آن را از عهده شما برداشته و در کوتاه ترین زمان تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

–       اگر تعمیرکار صلاح بداند برای تعمیر ماشین لباسشویی برخی از قطعات آن عوض شود، تضمین می کنیم  که برای این منظور از  قطعه های اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده کنیم و همه آن ها دارای ضمانت نامه طولانی مدت هستند.

–       خدمات مشاوره رایگان به مشتریان توسط کارشناسان متخصص را نباید فراموش کرد که با یک تماس تلفنی برای کاربران ارائه خواهد.

–       در راستای جلب اعتماد شما مشتریان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در بومهن نمایندگی ما موظف است که گارانتی تعمیرات را به مشتریان ارائه می کند. در این صورت اگر همین عیب مجددا بروز نموده و این اتفاق در مدت اعتبار ضمانت نامه باشد، خدمات به صورت رایگان انجام می گیرد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669