1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماکروفر سامسونگ مدل GE286B

648 بازدید
ماکروفر سامسونگ مدل GE286B

ماکروفر سامسونگ مدل GE286B یک دستگاه بسیار کارآمد در آشپزخانه شما خواهد بود که می توانید از آن برای طبخ غذا و یا گرم کردن آن ها استفاده کنید. طراحی خاص شکل ظاهری این ماکروفر بدون شک می تواند زیبایی محیط آشپزخانه شما را چند برابر کند.

ویژگی های ماکروفر سامسونگ GE286B

محفظه داخلی این دستگاه از جنس سرامیک درجه یک بوده که در مقابل حرارت های بالا بسیار مقاوم است. از طرف دیگر این سرامیک به راحتی قابل تمیز شدن بوده و اثری از غذاهای چسبیده شده و سوخته پیدا نخواهید کرد.

از دیگر ویژگی های این ماکروفر قابلیت پخت TDS است که می تواند حرارت را به طور کاملا یکنواخت در محیط داخلی ایجاد کرده و غذای کاملا پخته آماده کند. درب این ماکروفر از نوع بدون دسته بوده و با فشار دادن یک دکمه به راحتی باز می شود.

این ماکروفرو دارای 9 برنامه پخت پیش فرض بوده و شما می توانید هر ماده غذایی مورد نظر خود از حبوبات و سبزیجات تا گوشت و مرغ را در آن قرار داده و از طعم بی نظیر و پخت کامل آن لذت ببرید.

یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این ماکروفر قابلیت بوگیری آن است. قرار گرفتن چند ساعته مواد غذایی در ماکروفر به مرور زمان باعث بو گرفتن فضای داخلی می شود. شما می توانید تنها با فشار دادن یک دکمه تمامی بوها فضای داخلی را از بین ببرید.

علاوه بر پخت به صورت گریل، مایکروویو و پخت ترکیبی می توانید ار حالت ذوب برای ذوب کردن شکلات، کره و مواد غذایی دیگر استفاده کرده و غذاهایی جدید و خوشمزه آماده کنید. ماکروفر سامسونگ مدل GE286B در کنار داشتن مصرف انرژی بسیار پایین، دارای حالت آماده به کار است. این قابلیت مصرف انرژی دستگاه را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش می دهد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669