1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در بومهن

772 بازدید
تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در بومهن

شما می توانید برای تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در بومهن با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید و مشکل رخ داده در وسیله را با کارشناسان در میان بگذارید. از این پس مسئولیت تمامی امور تا زمان تحویل وسیله بدون عیب با این مرکز خواهد بود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مزایای تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در بومهن

 

–       در این نمایندگی دوره های آموزشی برای تکنسین ها و کارشناسان در نظر گرفته می شود تا با تسلط به دانش روز، بهتر بتوانند عیب یابی و تعمیر وسیله را انجام دهند.

–       اولین نگرانی مشتریان این است که چگونه می توانند ساید بای ساید را به نمایندگی منتقل کنند. این وسیله سنگین بوده و قطعا بردن آن دردسر دارد. ما این مشکل را با اعزام تعمیرکار به منزل شما حل کرده ایم. تنها وظیفه شما این است که با مرکز تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید. تعمیرکار در اولین زمان به منزل شما می آید.

–       تجهیزات مورد نیاز درا ختیار تکنسین ها قرار می گیرد تا در تعمیر و عیب یابی مشکلی نداشته باشند.

–       ممکن است تعمیرکار صلاح بداند برخی از قطعات ساید بای ساید عوض شود. در این صورت ما تعهد می دهیم از قطعه های اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده شود. تمامی قطعات دارای ضمانت نامه طولانی هستند.

–       تکنسین های ما در پایان تعمیر یخچال ساید بای ساید ضمانت نامه تعمیرات را به مشتریان ارائه می کنند تا مسئولیت تعمیر مجدد وسیله در صورت بروز همین عیب در مدت اعتبار گارانتی، بر عهده نمایندگی باشد. در این صورت هزینه ای دریافت نخواهد شد.

–       اگر لازم باشد برخی از قطعات ساید بای ساید عوض شود، به شما تضمین می دهیم که از قطعه های اصلی استفاده کنیم تا سلامت وسیله به خطر نیافتد.

–       در مورد هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در بومهن لازم است بدانید که تحت نظر این نمایندگی شما مناسب ترین هزینه را پرداخت خواهید نمود. اگر گارانتی وسیله دارای تاریخ اعتبار باشد می توانید با ارائه آن به تعمیرکار، هزینه کمتری پرداخت کنید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669