1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماکروفر سامسونگ مدل MINI-SAMI5

461 بازدید
ماکروفر سامسونگ مدل MINI-SAMI5

ماکروفر سامسونگ مدل MINI-SAMI5 را می توانید با هر دکوراسیونی در آشپزخانه ست کنید. جنس بدنه، دستگیره و کلیه قطعات این ماکروفر ضد زنگ بوده و دستگیره در آن نیز کاملا ارگونومیک و خوش دست می باشد. درب ماکروفر نیز از بالا به پایین بوده و به راحتی باز و بسته می شود.

ویژگی ها

·       تکنولوژی Slim Fryer: اگر از علاقه مندان غذاهای سرخ کرده هستید و از حجم روغن به کار رفته برای آن دل نگران هستید پس حتما یک سامسونگ MINI-SAMI5 لازم دارید. با این اجاق هوشمند می توانید غذاهای سرخ کردنی ترد و خوشمزه را بدون نیاز به روغن سرخ کنید.

·       تهیه ماست و خمیر: با استفاده از ماکروفر سامسونگ MINI-SAMI5 می توانید ماست های خوشمزه را درست کنید و یا اینکه با تنظیم دمای آن یک خمیر عالی برای پخت انواع نان ها تهیه کنید.

·       حسگرهای هوشمند: وجود چند حسگر هوشمند در MINI-SAMI5 نوید بخش یک غذای کاملا پخته هستند. این حسگرها در هر زمان دمای ماده غذایی و درجه آن را تخمین زده و از سوختگی یا خام بودن غذا جلوگیری می کنند. این ویژگی به ویژه برای گریل کردن گوشت و استیک و … بی نظیر است.

·       پخت از صفر تا صد: تکنولوژی پخت ماده خام در ماکروفر MINI-SAMI5 دمای سطح غذا، اعم از منجمد، تازه یا سرد را تشخیص داده و آن را به بهترین مرحله پخت می رساند. غذاهای پخته شده با این ماکروویو مثل کره در دهان شما آب می شوند.

·       سطح داخلی سرامیکی: محفظه داخلی ماکروفر سرامیکی و صاف بوده و خش بر نمی دارد. به علاوه آنتی باکتریال نیز هست و به راحتی تمیز می شود.

·       دستورالعمل های غذایی: در ماکروفر سامسونگ مدل MINI-SAMI5 دستور العمل های غذاهای سنتی برنامه ریزی شده است. بنابراین شما می توانید با فشردن یک دکمه از طعم های نوستالژی لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669