1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در پردیس

776 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در پردیس

اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در پردیس نیازمند کمک از جانب افراد متخصص هستید، به شما توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم عجولانه ای داشته باشید حتما با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید. نمایندگی ما در این منطقه دارای چندین شعبه است که با پشتیبانی از جانب تکنسین های متخصص و ماهر، به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مزایای تعمیر لباسشویی سامسونگ پردیس

 

–       نمایندگی ما خود را در جهت ارتقا سطح علمی و عملی متخصصین خود، دوره های آموزشی را برای تکنسین های خود برگزار کند و در نتیجه تعمیر وسیله با استانداردهای جهانی انجام خواهد شد.

–       تمامی کارشناسان و تکنسین های ما با  سیستم طراحی ماشین لباسشویی آشنا هستند و در نتیجه عیب یابی  و تعمیر آن با دقت و سرعت بالایی انجام می شود. هدف ما این است که رضایت شما را به دنبال داشته باشیم.

–       وجود چندین شعبه از نمایندگی  در منطقه پردیس این امکان فراهم است که مشتریان بتوانند با یکی از مراکز نزدیک به محل زندگی خود تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوند.

–       اولین نگرانی مشتریان در زمان خرابی ماشین لباسشویی  این است که این وسیله سنگین را چطور به محل تعمیر انتقال دهند زیرا این وسیله سنگین بوده و به چند نفر نیرو نیاز است. اما این نوید را به شما می دهیم که ما  مسئولیت جابجایی آن را از عهده شما برداشته و تعمیرات در محل را ارائه خواهیم نمود. کوتاه ترین زمان تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

–       در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات ماشین لباسشویی، اطمینان خاطر داشته باشید که ما خود را موظف می دانیم از قطعه های اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده کنیم و این همه آن ها دارای ضمانت نامه طولانی مدت هستند.

–       یکی دیگر از خدمات نمایندگی ما ارائه مشاوره رایگان برای مشتریان است. در صورت نیاز به راهنمایی برای آشنایی بیشتر با کاربردهای وسیله و رفع عیوب سطحی ماشین لباسشویی، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. با یک تماس تلفنی با کارشناسان صحبت کرده و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

–       در راستای جلب اعتماد شما مشتریان از جهت کیفیت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در پردیس نمایندگی ما گارانتی تعمیرات را به مشتریان ارائه می کند. متعهد می شویم که اگر همین عیب مجددا بروز نموده و این اتفاق در مدت اعتبار ضمانت نامه باشد، خدمات به صورت رایگان انجام می گیرد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669