1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494

567 بازدید
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 با داشتن ظرفیت 9 کیلوگرمی به شما امکان شست شوی عنوان البسه، پتو و ملحفه را می دهد. این ماشین دارای قابلیت اضافه کردن لباس بعد از آغاز شست و شو است و شما می توانید لباس های جا مانده خود را حتی بعد از آغاز به کار ماشین به دیگ اضافه کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ P1494

این ماشین لباسشویی علاوه بر داشتن اینورتر دیجیتال از فناوری VRT plus برای کاهش میزان لرزش استفاده کرده است. این فناوری باعث می شود که دستگاه در سبک ترین حالت وزن لباس ها نیز به هیچ وجه دچار لرزش و تکان نشود.

یکی از برنامه های بسیار کاربردی این ماشین لباسشویی شست و شوی سریع آن است که به شما این امکان را می دهد تنها ظرف 20 دقیقه لباس های خود را با کیفیت بالا بشوئید. قابلیت اتصال به تلفن همراه و عیب یابی خودکار و هوشمند از دیگر ویژگی های این ماشین شست و شو است که آن را در شمار دستگاه های به روز و پیشرفته قرار داده است.

رده انرژی این ماشین شست و شو از برند سامسونگ A+++ یعنی بالاترین رده انرژی بوده و استفاده از آن هزینه برق چندانی برای شما به دنبال نخواهد داشت. فناوری حباب ساز به کار رفته در این ماشین باعث می شود حباب های ایجاد شده به راحتی به تاروپود لباس ها وارد شده و لکه ها را کاملا از بین ببرند.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 از هیترهای سرامیکی برای ایجاد حرارت استفاده کرده که گرمای تولیدی را تا سه برابر افزایش می دهد. با استفاده از حالت خیس خوردن لباس ها می توانید از شست و شوی کامل کثیف ترین لباس ها هم مطمئن شوید. این ماشین دارای برنامه های شست و شوی متنوعی بوده و هر لباس را با شرایط ویژه خود می شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669