1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ویژگی های یخچال فریزر بالای سامسونگ مدل RT850

582 بازدید
ویژگی های یخچال فریزر بالای سامسونگ مدل RT850

آیا شما جز افرادی هستید که همیشه زیاد خرید می کنید؟ اگر در آشپزخانه خود یخچال فریزر بالای سامسونگ مدل RT850 دارید جای نگرانی وجود ندارد. سیستم Space Max فضایی داخلی بیشتری در اختیار شما قرار می دهد بدون آنکه ابعاد یخچال افزایش یابد. نورپردازی LED، مصرف پایین انرژی، کمترین سر و صدا، موتور دیجیتال اینورتر، بدون برفک و … این یخچال فریزر را بسیار محبوب کرده است.

ویژگی ها

در یخچال فریزر بالای سامسونگ RT850 بوی یخچال و فریزر به هیچ عنوان قاطی نمی شود زیرا سیستم هوای دوگانه داشته و جریان هوا در یخچال و فریزر مجزا هستند. به همین علت مواد منجمد به هیچ عنوان بوی یخچال را نمی گیرند.

رطوبت مواد غذایی در این یخچال بیش از 70 درصد حفظ می شود. در حالی که در دیگر یخچال های مشابه این رقم تنها 30 درصد می باشد. پس با این محصول مواد غذایی همیشه تازه خواهید داشت. این یخچال مجهز به محافظ آنتی باکتریال می باشد و با داشتن فیلتر کربن اکتیو دیگر هیچ گونه بوی نامطبوع یا آلودگی در یخچال نخواهید داشت.

یک سینی جدا شدنی با عنوان سینی اغذیه (Deli Tray) در فضای مرده یخچال قرار داده شده تا هیچ فضایی از دست نرود. این سینی مکانی عالی برای نگهداری مواد غذایی است که آماده کرده و می خواهید سر میز غذا بیاورید. اوج نوآوری و خلاقیت در ساخت این یخچال بالا فریزر آنجاست که می توانید با تنظیمات ساده ای فریزر را نیز به یخچال تبدیل کرده و از آن استفاده کنید.

در یخچال فریزر بالای سامسونگ مدل RT850 هوای سرد با سرعت پخش می شودتا فرآیند خنک کنندگی مواد غذایی خیلی سریع انجام شود. به علاوه با فشردن دکمه انجماد پرقدرت می توانید یک انجماد و یخ سازی سریع را داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669