1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماشین لباسشویی درب از بالای سامسونگ مدل WA18B

551 بازدید
ماشین لباسشویی درب از بالای سامسونگ مدل WA18B

با خرید ماشین لباسشویی درب از بالای سامسونگ مدل WA18B می توانید تحقق شعار بازدهی بیشتر در زمان کمتر را به وضوح ببینید. به دلیل طراحی حرفه ای و درب از بالا به هنگام استفاده از ماشین کمترین فشار به زانو و کمر شما وارد می شود.

ویژگی ها

·       لباس هایتان خیلی کثیف هستند و دوست دارید پیش از شست و شو آنها را با دست بشویید؟ اگر چنین است ماشین لباسشویی WA18B کاملا نیاز شما را برآورده می کند. این ماشین دارای برنامه پیش شست و شو است و یک سینک راحت برای شستن با دست دارد. یک دکمه را بفشارید تا آب قطع یا وصل شده لباس را به میزان دلخواه به دست بزنید سپس ادامه شست و شو را به ماشین بسپارید.

·       سیستم گردابی قوی پیش از شروع پروسه شست و شو تمام مواد شوینده را به خوبی در آب حل می کند. بدین ترتیب پس از اتمام شست و شو اطمینان داشته باشید هیچ گونه ماده شوینده ای بر روی لباس باقی نخواهد ماند.

·       تکنولوژی Wobble با استفاده از ضربه زن لباس ها را شسته و از پیچ خوردگی بیش از حد و در نتیجه آسیب به بافت پارچه جلوگیری می کند.

·       فیلترهای استثنایی در ماشین لباسشویی درب از بالای سامسونگ مدل WA18B تمامی کرک ها و آلودگی های جدا شده از لباس ها را جذب کرده و در نتیجه مانع از انسداد لوله ی آب و یا آلوده شدن لباس ها می شوند.

·       زیبایی و سادگی در استفاده عناصر جدانشدنی محصولات سامسونگ هستند. یک پانل کنترل با دکمه های نرم و روان در پشت در قرار داده شده تا از آب پاشی در امان بماند. این پنل صفحه نمایشی با رنگ زیبای آبی دارد و درب ماشین هم شیشه ای و در مجموع بسیار شیک می باشد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669