1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

چگونه سطح ماشین لباسشویی را تراز نماییم؟

507 بازدید
چگونه سطح ماشین لباسشویی را تراز نماییم؟

ماشین لباسشویی که تنظیم نباشد ممکن است به بارهای نامتوازن، کار کردن با سروصدا، مصرف انرژی بالا، نشت آب و جابجا شدن منجر شود. تنظیم کردن پایه های سطح به آسانی انجام می شود و اولین مرحله در تلاش برای حل این علائم می باشد.

هشدار: پیش از تلاش برای تست یا تعمیر، لطفاً اصول ایمنی را مطالعه کرده و رعایت نمایید.

پیش از تنظیم سطح ماشین لباسشویی، آن را از برق بکشید یا جریان برق آن را از طریق جعبه فیوز یا پنل مدارشکن قطع نمایید تا از ایجاد شوک الکتریکی جلوگیری شود.

بیشتر ماشین های لباسشویی دو یا چهار پایه قابل تنظیم دارد که هر یک در یک گوشه قرار دارند. اگر دو پایه قابل تنظیم داشته باشد، این پایه ها در جلوی ماشین قرار دارند. پایه تنها یک پیچ است که به مهره دوخته شده و به شاسی جوش داده شده است. این پیچ یک پایه پلاستیک یا لاستیکی غیرخراب دارد که از انداختن و خط و خش روی کف جلوگیری می کند.

تنظیم ارتفاع پایه تنها با چرخاندن پیچ با آچار یا انبردست انجام می شود. در حالی که می توانید از نظر چشمی سطح را تنظیم کنید، بهتر است که از تراز استفاده کنید. تراز را روی ماشین لباسشویی قرار دهید و هر پایه را تنظیم کنید تا جایی که ماشین لباسشویی به طور کلی تراز شود. مطمئن شوید که هر دو قسمت ماشین و پایه های عقب و جلو را تنظیم کرده اید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669