1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ مدل RL750 SP

602 بازدید
یخچال فریزر سامسونگ مدل RL750 SP

یخچال فریزر سامسونگ مدل RL750 SP تمام ویژگی های یک یخچال فریزر تمام عیار را دارد. یک صفحه نمایش LED با رنگی زیبا برای نمایش اطلاعات یخچال، آبسردکن، فیلتری برای پاکسازی هوای یخچال، طراحی شیک و رنگبندی زیبا، 473 لیتر ظرفیت؛ رده انرژی A++ همه و همه از کاراکترهای مثبت این محصول سامسونگ می باشد.

ویژگی های یخچال و فریزر سامسونگ RL750 SP

آیا شما جز طرفداران محیط زیست هستید؟ پس حتما باید یخچال فریزر پایین سامسونگ مدل RL750 SP  را خریداری کنید. این یخچال به لطف موتور کمپرسور دیجیتال اینورتر، چراغ های LED کم مصرف و ساخت فنی و مهندسی شده نسبت به مدل های مشابه 20 درصد انرژی کمتری مصرف کرده و باعث کاهش تولید گازهای گلخانه ای می شود. ضمن آنکه در پایان ماه قبض برق شما نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

سیستم سرمایش در یخچال فریزر RL750 SP کاملا هوشمند عمل می کند. حسگرهایی برای تنظیم رطوبت، نظارت بر دمای آشپزخانه و الگوی مصرف شما در یخچال تعبیه شده است تا بر اساس اطلاعات آنها بهترین تصمیمات برای سرمایش بهتر یخچال اتخاذ شود. همچنین حسگری در یخچال وجود دارد که در صورت باز بودن درب به شما هشدار می دهد.

کمپرسور اینوتر دیجیتال در این یخچال بر خلاف مدل های قدیمی مدام روشن و خاموش نمی شود. بلکه دور موتور کاهش یا افزایش می یابد. این نوع کمپرسور صدای کمتر و دوام بیشتری داشته و سرما را به صورت یکنواخت در یخچال پخش می کند. جهت اطمینان بیشتر مصرف کنندگان این یخچال ده سال نیز گارانتی دارد.

در یخچال پایین فریزر سامسونگ مدل RL750 SP همه چیز هوشمندانه است. یک قفسه تاشو با سه محفظه به شما امکان نگهداری هر ماده غذایی بزرگ را می دهد. همچنین درب یخچال نیز قفسه هایی متحرک برای نگهداری اقلام سوپرمارکتی مانند نوشیدنی ها و .. با هر اندازه و حجمی دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669