1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H147

647 بازدید
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H147

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H147 در دو رنگ سفید و خاکستری طراحی شده و دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن است. چرخش دور موتور این ماشین لباسشویی در هر دقیقه تا 1400 دور می رسد که می تواند به طور کامل و ایده آل شست و شوی لباس های شما را انجام دهد. ظرفیت این دستگاه 12 کیلوگرم بوده و شما می توانید ملحفه و پتوهای خود را نیز با آن بشوئید.

ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ H147

یکی از اصلی ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس بعد از شروع به کار ماشین است. در صورتی که شما لباس خاصی را فراموش کرده باشید، می توانید به راحتی بعد از آغاز به کار ماشین نیز آن را اضافه کنید.

داخل دیگ شست و شو چراغ وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که حین کار نیز فضای داخلی دستگاه را به راحتی ببینید. مصرف انرژی این دستگاه برقی بسیار پایین است که باعث شده رده انرژی آن در بهترین حالت یعنی A+++ قرار بگیرد.

موتور به کار رفته در این ماشین شست و شوی بوش از نوع اینورتر و دیجیتال بوده که عملکرد دستگاه را به شکل چشمگیری ارتقا داده است. در صورتی که تمیزی دیگ شست و شو یکی از نگرانی های شما در مورد ماشین های لباسشویی است، این دستگاه با داشتن برنامه شست و شوی خودکار دیگ خیال شما را از این بابت آسوده می کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H147 دارای ویژگی منحصر به فرد کنترل از راه دور با استفاده از تلفن های همراه است که می تواند شما را به خرید مشتاق کند. از دیگر مزایای خرید این دستگاه می توان به قابلیت استفاده از سیستم عیب یابی هوشمند اشاره کرد که نیاز شما به تعمیرکار را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669