1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1242

566 بازدید
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1242

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1242 با ظرفیت دیگ 6 کیلوگرم یکی از لباسشویی های برند سامسونگ است که طراحی بسیار زیبا و مدرن دارد. این ماشین لباسشویی دارای یک ولوم کنترلی روی بدنه بوده که به راحتی می توانید حالت شست و شوی مورد نظر خود را به وسیله آن انتخاب کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ B1242

هیتر به کار رفته در این ماشین لباسشویی همانند مدل های دیگر از برند سامسونگ از نوع سرامیکی بوده تا مصرف انرژی را کاهش و کیفیت عملکرد را افزایش دهد. در این دستگاه برقی سیستم محافظ در برابر نوسانات برق به کار رفته تا قطع و وصل ناگهانی برق تاثیر منفی و مخربی بر دستگاه نگذارد.

سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است که افراد علاقه مند به تکنولوژی را راغب به خرید آن می کند. با استفاده از این ماشین لباسشویی می توانید لباس های مختلف از جمله لباس های کتان، لباس های تیره، لباس های پشمی، لباس های کودک و غیره را با شرایط مناسب به خود بشوئید.

سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی به 1200 دور در دقیقه می رسد و دارای طول عمر بسیار بالا و کیفیت بی نظیر است. با استفاده از حالت شست و شوی سریع شما می توانید با همان کیفیت شست و شوی اصلی اما تنها در 20 دقیقه لباس های خود را بشوئید.

دیگ این ماشین لباسشویی از نوع الماسه است تا کیفیت شست و شو ارتقا پیدا کرده و الیاف لباس آسیب نبیند. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1242 دارای مصرف انرژی پایین و رده انرژی A+ است که به حفظ محیط زیست کمک می کند. با استفاده از شست و شوی ضد چروک می توانید لباس ها را بدون نیاز به اتوکشی استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669