1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS25 SL

721 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS25 SL

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS25 SL دارای ظرفیت 511 لیتری بوده و شما می توانید حجم غیر قابل باوری از مواد خوراکی ماهیانه خود را در آن جای دهید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این یخچال فریزر طراحی بسیار شیک و زیبای آن است که می تواند شما را در نگاه اول مجذوب خود کند.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ RS25 SL

یکی از اصلی ترین ویژگی این یخچال فریزر به عنوان یخچال پیشرفته، داشتن تکنولوژی خنک کنندگی دوگانه است که دما و رطوبت مورد نیاز مواد خوراکی را در مقدار دقیق و به صورت مجزا تنظیم می کند. در این دستگاه برقی 9 سنسور بسیار پیشرفته به کار رفته است که هر کدام فاکتور خاصی را سنجیده تا شرایط یخچال را متناسب با موارد مختلفی از جمله دمای بیرون یا حجم مواد غذایی تغییر دهند.

در هر قفسه دریچه های کوچکی وجود دارد که باعث می شود هوا به صورت چندگانه و کاملا یکنواخت در تمامی بخش های یخچال جاری شود. سیستم بدون برفک این یخچال شما را برای همیشه از  یخ زدایی و پاک کردن برفک بی نیاز می کند.

برای روشنایی داخلی یخچال از لامپ های LED مناسبی استفاده شده است. این لامپ ها در کنار داشتن مصرف انرژی بسیار کم، فضای داخلی یخچال را کاملا روشن می کنند. محفظه نگه داری میوه و سبزیجات در این یخچال به اندازه ای بزرگ است که می توانید تمام میوه های یک مهمانی پر جمعیت خود را در آن جای دهید.

با وجود داشتن فیلترهای بوگیر و آنتی باکتریال شما نیازی به خرید بوگیرهای مجزا برای یخچال خود ندارید. موتور به کار رفته در این یخچال اینورتر و دیجیتال بوده که طول عمر بالا، صدای کم و مصرف انرژی بسیار پایین دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669