1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1561

624 بازدید
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1561

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1561 یک ماشین درب از جلو با ظرفیت 9 کیلوگرم می باشد. بالاترین تکنولوژی های ساخت ماشین لباسشویی در این دستگاه به کار رفته است. مواردی همچون چراغ روشن کننده دیگ، چرخش همه طرفه، برنامه لکه بری قدرتمند Bubble Soak، قابلیت Add Wash، پاکسازی عمیق و سریع و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی همه ویژگی های نوینی است که در کمتر محصولی دیده می شود.

ویژگی ها

·       ماشین لباسشویی P1561 سامسونگ با استفاده از فناوری Quick Drive زمان شستشو را به نصف حالت معمول کاهش داده است. و این در حالی است که تکنولوژی Eco Bubble (ایجاد جباب فراوان ) شست و شوی عمیق و کامل لباس ها را تامین می کند. به هنگام آبکشی نیز اسپری پرفشار آب و چرخش سریع پروسه آبکشی را کاهش می دهد.

·       اگر از ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1561 استفاده می کنید نگران آلودگی و باکتری های لباس نباشید. آزاد شدن بخار در حین شست و شو باکتری ها و مواد آلرژی زای لباس را تا 99.9 درصد از بین می برد. ضمن آنکه تکنولوژی Eco Drum Clean بدون استفاده از مواد شیمیایی و تنها با قدرت آب داخل ماشین را تا 99.9 درصد پاکسازی می کند و بوی آن را از بین می برد. کافی است به اعلان دستگاه توجه کنید تا بدانید کی زمان نظافت آن است.

·       تکنولوژی خلاقانه و جدید VRT Plus باعث شده به هنگام شست و شو با ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1561 کمترین لرزش و صدا را داشته باشید. کمپرسور اینورتر دیجیتال عامل دیگری در کاهش صدای ماشین لباسشویی می باشد. پس با سامسونگ لباس هایتان را در آرامش بشویید.

·       در موتور ماشین لباسشویی P1561 عنصر ذغال حذف شده و همین موضوع بر دوام موتور افزوده است. اما برای اطمینان بیشتر کاربران ضمانت 10 ساله نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669