1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در بهرود

298 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ

متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در خدمت شما هستند تا در صورت نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ بهرود ، به شما کمک کنند. تمامی خدمات ما با یک تماس تلفنی از جانب شما ارائه خواهد شد.

 

شماره تماس تعمیرات یخچال سامسونگ در بهرود

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در بهرود

 

1-  آیا نگران این هستید که در حین انتقال یخچال به نمایندگی، به بدنه آسیب وارد شده و خرابی بیشتر بیاید؟ با وجود نمایندگی ما، جایی برای نگرانی نخواهد بود چرا که ما تعمیرکاران را به منزل شما اعزام می کنیم.

2-  تعمیرکاران ما با گذراندن دوره های آموزشی، به متدهای پیشرفته علمی برای تعمیر یخچال تسلط داشته و در نتیجه با سرعت و کیفیت وسیله را تعمیر می کنند.

3-  با دریافت فاکتور از تعمیرکار می توانید از جزئیات هزینه های مصرفی، مطمئن شوید.

4-  برای دریافت پاسخ هر گونه سوال خود، کافی است با مرکز تماس گرفته و از بخش مشاوره تلفنی رایگان درخواست کمک داشته باشید.

5-  آیا می دانید در صورتی که ضمانت نامه یخچال هنوز منقضی نشده، می توانید با تحویل آن تعمیرکار، تخفیفات لازم را دریافت کنید.

6-  آیا می دانید مهندسین ما در این مرکز، با گذراندن دوره های آموزشی به روش های علمی به روز برای تعمیرا نواع وسایل برقی تسلط دارند؟

7-  به شما اطمینان می دهیم که اگر در راستای تعمیر یخچال سامسونگ بهرود نیاز به تعویض قطعات باشد، این مرکز از قطعه های ارجینال استفاده می کنند.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669