1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات سامسونگ

یخچال درب فرانسوی سامسونگ مدل French4

481 بازدید
یخچال درب فرانسوی سامسونگ مدل French4

راحتی، زیبایی و آسایش را با یخچال درب فرانسوی سامسونگ مدل French4 تجربه کنید. این یخچال فضایی نرمال در آشپزخانه را اشغال کرده و از ظرفیت داخلی 25 فوت مکعب برخوردار است. بی شک همه اعضای خانواده این یخچال محبوب و شیک را دوست داشته و از قرار دادن خوراکی ها داخل آن لذت می برند.

ویژگی ها

تکنولوژی Smart Divider در یخچال درب فرانسوی 614 لیتری به شما کمک می کند برای هر خوراکی جای مناسب خود را بیابید. طراحی این یخچال کاملا هوشمندانه و برای یک خانواده چهار نفره می باشد.

کنترل دمای کشوی میانی یخچال در دستان شماست. کافی است یک دکمه را لمس کرده و دما را متناسب با ماده غذایی که می خواهید داخل آن قرار دهید تنظیم کنید. 29 درجه فارنهایت برای گوشت و ماهی، 33 برای نوشیدنی های سرد، 37 برای میان وعده ها و دسر و ….

سیستم خنک کنندگی دوگانه در یخچال فریزر سامسونگ French4 باعث جدایی جریان هوای فریزر و یخچال می شود. به همین علت دمای فریزر خشک است و مواد داخل آن دچار سوختگی نمی شوند در حالی که محیط یخچاب رطوبت نرمال داشته و تازگی مواد غذایی حفظ می شود.

مصرف انرژی کمتر و صرفه جویی بیشتر را با این یخچال زیبای سامسونگ لمس کنید. برچسب انرژی استار، کمپرسور اینورتر و نورپردازی روشن اما کم مصرف LED دست در دست یکدیگر 614L را به یخچالی با مصرف انرژی پایین و دوستدار طبیعت تبدیل کرده اند.

دسته کشوی میانی (فرانسوی) در یخچال درب فرانسوی سامسونگ مدل French4 به گونه ای طراحی شده که استفاده از آن حتی برای کودکان نیز راحت می باشد. آبسرد کن نیز لوله بلندی داشته و با آن می توان حتی پارچ را نیز پر از آب نمود. همچنین پنل آن نیز لمسی و راحت می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669