1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در شهرک گلستان

321 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ

مهندسین توانا و متخصص ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر یخچال سامسونگ در شهرک گلستان هستند. شما می توانید با مرکز تماس گرفته و عیب رخ داده در وسیله را با کارشناسان ما در میان بگذارید. سعی بر این داریم سریعا مشکل را رفع کنیم تا نبود یخچال در خانه، منجر به خسارت رسانی بیش از حد نشود.

 

شماره تماس تعمیرات یخچال سامسونگ در شهرک گلستان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در شهرک گلستان

 

1-  به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید که چگونه یخچال را به نمایندگی منتقل کنید. ما خدمات در محل ارائه می کنیم. بعد از اینکه درخواست شما ثبت گردید، براساس اولویت تماس ها، تعمیرکار مربوطه با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

2-  به تخصص تعمیرکاران ما اعتماد داشته باشید چرا که با توجه به پیشرفت علم، ما دوره های آموزشی را برای کارشناسان خود برگزار می کنیم تا به متدهای جدید جهت تعمیر وسایل تسلط داشته باشند.

3-  شما می توانید گارانتی یخچال خود را در صورت داشتن تاریخ اعتبار، هبه تعمیرکار تحویل داده و تخفیفات لازم را دریافت کنید.

4-  البته ما خدمات خود را با ضمانت نامه ارائه می کنیم و در پایان کار، تعمیرکار برگه گارانتی را به عنوان تعهد، به شما تحویل می دهد.

5-  شما می توانید تمامی هزینه های مصرفی را با جزئیات کامل، از طریق فاکتور دریافتی بررسی کنید.

6-  ممکن است تعمیرکار لازم بداند برخی از قطعات یخچال عوض شود، در این صورت اطمینان داشته باشید که این قطعه ها، اصل هستند.

7-  از دیگر خدمات ما در راستای تعمیر یخچال سامسونگ شهرک گلستان ، ارائه مشاوره رایگان تلفنی برای رفع عیوب سطحی توسط خود شما عزیزان است.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669