1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر سامسونگ در پونک

307 بازدید
تعمیر ماکروفر سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در خدمت شما است تا تعمیر ماکروفر سامسونگ در پونک را در هر زمان از روز برای شما انجام دهد. ما سعی داریم اغلب مناطق تهران را تحت حمایت خود قرار دهیم تا مشتریان این برند، بدون نگرانی از کیفیت کار بتوانند تعمیر وسیله را به افراد ماهر بسپارند.

 

شماره تماس تعمیرات ماکروفر سامسونگ در پونک

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات تعمیرات ماکروفر سامسونگ در پونک

 

1-  شما حق انتخاب دارید. می توانید خودتان ماکروفر را به نمایندگی برده و بعد از پایان کار، برای تحویل آن مجددا به نمایندگی مراجعه کنید و یا اینکه درخواست تعمیرات در محل را داشته باشید تا در همان روز که تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند، وسیله را سالم تحویل بگیرید.

2-  تلاش ما بر این است که قطعات معیوب، تعمیر شوند ولی توصیه می کنیم در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات، مانع کار تعمیرکار نشوید. اطمینان داشته باشید که قطعات اصل و با ضمانت نامه را برای شما استفاده می کنیم.

3-  اگر در زمان بروز عیب در ماکروویو، گارانتی آن اعتبار دارد حتما به نمایندگی تحویل دهید تا از تخفیفات ما بهره مند شوید.

4-  آیا می دانید در بسیاری از مواقع خود شما به راحتی می توانید عیب وسیله را رفع کنید؟ کافی است بعد از تماس با مرکز، با بخش مشاوره رایگان صحبت کرده و از مهندسین ما درخواست کمک داشته باشید.

5-  در راستای جلب اعتماد شما عزیزان برای تعمیر ماکروفر سامسونگ در پونک تعمیرکار موظف به ارائه فاکتور هزینه ها خواهد بود.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669