1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در چیتگر

251 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در چیتگر جایی برای نگرانی نیست. اگر می خواهید وسیله شما بعد از تعمیرات همان کیفیت اولیه را داشته باشد، باید به سراغ افراد متخصص بروید. در این زمینه نمایندگی تعمیرات سامسونگ از شما حمایت خواهد کرد.

 

شماره تماس تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در چیتگر

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در چیتگر

 

1-  تنها وظیفه شما این است که با نمایندگی تماس بگیرید. از این پس مسئولیت تمامی امور برعهده شما خواهد بود. تعمیرکار در اولین فرصت با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام خواهد شد.

2-  اطمینان داشته باشید که کیفیت خدمات در منزل شما، در حد خدمات در نمایندگی است چرا که در هر دو حالت تعمیرکاران حرفه ای از شما حمایت می کنند

3-  به هیچ عنوان نگران هزینه ها نباشید. علاوه بر تخفیفات ویژه نمایندگی، در صورت اعتبار گارانتی وسیله و تحویل آن به تعمیرکار، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

4-  آیا می دانید در نمایندگی ما خدمات مشاوره رایگان به صورت تلفنی ارائه شده و می توانید پاسخ هر گونه سوال خود را از متخصصین ما جویا شوید؟

5-  با دریافت فاکتور هزینه با مهر نمایندگی، از جزئیات کار مطلع خواهید شد..

6-  به خاطر داشته باشید که در اتمام کار، حتما گارانتی تعمیرات را از تعمیرکار دریافت کنید.

7-  اگر تعمیرکار در زمان تعمیر لباسشویی سامسونگ در چیتگر بخواهد برخی از قطعات را تعویض کند، مانع او نشوید. آسوده خاطر باشید که ما از قطعات اصلی با گارانتی تعویض استفاده خواهیم کرد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669