1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در گیشا

304 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ برای تعمیر یخچال سامسونگ در گیشا آماده خدمت رسانی به شما بوده و از شما حمایت می کند. در زمان خرابی وسیله، به اندازه کافی فرد نگران بوده و اضطراب دارد و نباید برای یافتن تعمیرکار حرفه ای نیز استرس داشته باشد. ما به فکر آسایش و آرامش شما هستیم و خدمات خود را تنها با یک تماس تلفنی از جانب شما، ارائه خواهیم کرد.

 

شماره تماس تعمیرات یخچال سامسونگ در گیشا

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در گیشا

 

1-  تنها وظیفه شما این است که با این مرکز تماس گرفته و مشکل رخ داده برای یخچال گزارش کنید. تعمیرکار در اسرع وقت با تجهیزات و وسایل کامل، به منزل شما مراجعه می کند. در نتیجه نیازی به انتقال یخچال به نمایندگی نخواهد بود.

2-  برای جلب اعتماد شما، تعمیرکاران ما موظف هستند در پایان کار، گارانتی تعمیرات را به شما تحویل دهند.

3-  متخصصین ما سعی می کنند قطعات معیوب را تعمیر کنند تا هزینه ها کمتر شود ولی اگر باز هم مشکل رفع نشد، تعویض قطعات با انواع اصل انجام می گیرد.

4-  از دیگر خدمات نمایندگی، ارائه مشاوره رایگان برای مشتریان است. به صورت تلفنی و بدون پرداخت هزینه، می توانید با مشاورین ما در مرکز صحبت کنید. به شما کمک می کنیم در صورت امکان، خودتان عیب را رفع کنید.

5-  تعمیرکاران ما به متدهای پیشرفته برای تعمیر انواع وسایل برقی مسلط بوده و همین موضوع بر روی کیفیت کار تاثیر خواهد گذاشت.

6-  در زمان تعمیر یخچال سامسونگ در گیشا ، اگر گارانتی وسیله اعتبار دارد حتما به تعمیرکار تحویل دهید تا هزینه کمتری برای شما محاسبه شود.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669