1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در شهرک غرب

314 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ

همه ما تا زمانی که خرابی در وسیله برقی خانه رخ ندهد، به فکر پیدا کردن نمایندگی های تعمیرات نخواهیم بود. بنابراین زمانی این مقاله را مطالعه می کنید که به تعمیر یخچال سامسونگ در شهرک غرب نیاز داشته باشید. کافی است مروری بر خدمات ما داشته باشید تا بهتر بتوانید برای انتخاب تعمیرکار، تصمیم گیری کنید. در این زمینه به هیچ عنوان عجله نکنید.

 

شماره تماس تعمیرات یخچال سامسونگ در شهرک غرب

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در شهرک غرب

 

1-  ما برای تعمیرکاران خود دوره های آموزشی برگزار می کنیم تا براساس متدهای پیشرفته و با سرعت بالا بتوانند تعمیر یخچال سامسونگ را انجام دهند.

2-  برای تعمیر وسیله ما رویه را برعکس نموده و به جای انتقال یخچال به نمایندگی، تعمیرکار را به منزل شما اعزام می کنیم. در این راستا، لیستی از درخواست های مشتریان تهیه نموده و اولویت می کنیم.

3-  تعمیرکاران ما موظف هستند در پایان کار، به شما برگه ضمانت نامه تعمیرات تحویل دهند.

4-  در راستای کاهش هزینه های تعمیرات، در صورتی که برگه گارانتی یخچال هنوز منقضی نشده است، به نمایندگی تحویل دهید تا در محاسبه هزینه نهایی، تخفیفاتی برای شما در نظر گرفته شود.

5-  هر وسیله و تجهیزاتی که جهت تعمیر یخچال سامسونگ نیاز باشد به تعمیرکار تحویل می دهیم تا منزل شما شبیه به یک تعمیرگاه کوچک شده و سرعت کار بالا برود.

6-  پیشنهاد می کنیم زمان بروز عیب در یخچال، ابتدا با نمایندگی تماس گرفته و زا خدمات مشاوره رایگان استفاده کنید. در صورت امکان به شما کمک می کنیم بدون نیاز به تعمیرکار، خودتان مشکل را حل کنید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669