1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در بوعلی

301 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ

به عزیزانی که به تعمیر یخچال سامسونگ در بوعلی نیازمند هستید، نوید می دهیم که نمایندگی تعمیرات سامسونگ دامنه خدمات خود را به این منطقه نیز گسترش داده و شما می توانید از حمایت افراد متخصص و توانمند برای تعمیر وسیله خود بهره مند شوید.

 

شماره تماس تعمیرات یخچال سامسونگ در بوعلی

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در بوعلی

 

1-  تعمیرکاران ما آماده هستند تا به محض تماس شما با مرکز، با تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز، به منزل شما مراجعه کرده و در حضور خودتان تعمیرات را انجام می دهند.

2-   قطعا شما برای اطمینان به عملکرد تعمیرکاران، نیاز به ضمانت نامه دارید. به همین دلیل مهندسین ما باید بعد از تعمیرات، ضمانت نامه به شما تحویل بدهند.

3-  نگران تعویض قطعات نباشید. نمایندگی ما به شما تعهد می دهد اگر نیاز به این امر بود، از قطعه های ارجینال استفاده کرده و یخچال، همان عملکرد اولیه را داشته باشد.

4-  ممکن است شما خودتان بتوانید عیب یخچال را برطرف کنید و تنها به یک راهنما نیاز دارید. به همین دلیل است که ما مشاوره تلفنی را برای شما در نظر گرفته ایم. نیازی به پرداخت هزینه نیست بلکه شما می توانید به صورت رایگان از خدمات کارشناسان ما بهره مند شوید.

5-  اگر دغدغه تامین هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در بوعلی را دارید، بهتر است به نمایندگی ما اعتماد کنید. تمامی خدمات به نفع شما خواهد بود. از طرفی در صورت اعتبار گارانتی وسیله، تخفیف بیشتری را دریافت خواهید کرد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669