1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در باغ فیض

303 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ در باغ فیض – اگر برای یخچال سامسونگ به کمک نیاز دارید، به هیچ عنوان عجله نکنید. درست است که یخچال یک وسیله ضروری است و باید زودتر تعمیر شود ولی اگر در انتخاب تعمیرکار دقت نکنید، ممکن است مجبور به خرید یک یخچال جدید شوید.

چند دقیقه در اینترنت تحقیق کرده و خدمات نمایندگی های مختلف را در این زمینه بررسی کنید. برای مثال آیا می دانید نمایندگی تعمیرات سامسونگ برای تعمیر یخچال سامسونگ در باغ فیض چگونه از مشتریان خود حمایت می کند؟

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ باغ فیض

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات یخچال سامسونگ

 

1-  خدمات ما در محل است. به این معنا که بعد از بروز عیب در یخچال، تنها کافی است با نمایندگی ما تماس گرفته و مشکل را گزارش کنید. در اسرع وقت و براساس لیست تماس مشتریان، تعمیرکار به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

2-  از آنجایی که ممکن است باز هم این مشکل در یخچال بروز کند، برای جلب اعتماد شما تعمیرکاران گارانتی تعمیرات را به شما ارائه می کنند.

3-  مهندسین ما موظف هستند هزینه ها را در یک فاکتور با مهر نمایندگی به شما تحویل دهند.

4-  اگر ضمانت نامه یخچال منقضی نشده، برای دریافت تخفیف یخچال سامسونگ حتما به تعمیرکار ارائه کنید.

5-  پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه درخواست نیرو برای تعمیر یخچال سامسونگ داشته باشید، ابتدا با قسمت مشاوره رایگان نمایندگی تماس گرفته و مشکل را مطرح کنید. در صورت امکان به شما کمک می کنیم خودتان عیب را برطرف کنید.

6-  اگر به تعویض برخی از قطعات نیاز باشد، اطمینان داشته باشید از قطعه های اصلی استفاده ی کنیم. البته اولویت اول ما در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ  ، تعمیر قطعات معیوب برای کاهش هزینه ها است.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669