1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال سامسونگ در آریاشهر

294 بازدید
تعمیر یخچال سامسونگ

متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ، آماده این هستند که هر گونه عیب در یخچال سامسونگ را در سریع ترین زمان و با استفاده از تجهیزات و متدهای پیشرفته برطرف نمایند. جای هیچ نگرانی نخواهد بود و تنها کافی است با این مرکز تماس بگیرید و امور را به دست ما بسپارید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در آریاشهر

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در آریاشهر

 

1-  برای اینکه زحمت انتقال یخچال به نمایندگی از دوش شما برداشته شود، ما تعمیرکار را به منزل شما اعزام می کنیم.

2-  هر آنچه که لازم است، در اختیار تعمیرکار قرار می گیرد تا در حین کار دچار مشکل نشده و سریع تر وسیله را به شما تحویل بدهد.

3-  نمایندگی برای تعمیرکاران و کارشناسان، دوره های آموزشی برگزار می کند. این کار کمک می کند تا به متدهای پیشرفته مسلط باشند.

4-  اگر نگران این هستید که در صورت بروز مجدد عیب چه کنید، تعمیرکاران تحت نظر نمایندگی بعد از پایان کار به شما گارانتی تعمیرات تحویل می دهند.

5-  براساس فاکتوری که تعمیرکار با مهر نمایندگی به شما تحویل می دهد، می توانید از جزئیات هزینه های مصرفی مطلع شده و اطمینان پیدا کنید.

6-  برخی از عیوب رخ داده در یخچال، سطحی است و اگر فرد متخصص راهنمایی کند، خودتان قادر به رفع خواهید بود. در نتیجه بعد از تماس با مرکز، مشاوره تلفنی رایگان برای شما ارائه شده و به شما کمک می کنیم حتی المقدور، خودتان مشکل را حل کنید.

7-  کلیه قطعاتی که برای تعمیر یخچال سامسونگ در آریاشهر مورد استفاده قرار می گیرد، اصل بوده و در کارایی وسیله هیچ افتی مشاهده نخواهد شد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669