1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر سامسونگ در شهرک اکباتان

294 بازدید
تعمیر ماکروفر سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ آمادگی خود را برای ارائه خدمات در زمینه تعمیر ماکروفر سامسونگ در شهرک اکباتان اعلام می کند. شما تنها باید با مرکز تماس گرفته و عیب رخ داده در وسیله را گزارش کنید. از این پس مسئولیت تمامی امور بر عهده ما خواهد بود.

 

شماره تماس تعمیرات ماکروفر سامسونگ در شهرک اکباتان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات تعمیر مایکروویو سامسونگ در شهرک اکباتان

 

1-  اگر فرصت کافی برای مراجعه به نمایندگی و بردن وسیله ندارید، می توانید درخواست کنید تعمیرکار به منزل شما مراجعه کند.

2-  نگران کیفیت خدمات در منزل نباشید. تعمیرکاران ما در سطح نمایندگی، برای شما وسیله را تعمیر کرده و شما از نزدیک می توانید شاهد کیفیت کار باشید.

3-  ما از عملکرد تعمیرکاران خود حمایت می کنیم و در همین راستا، گارانتی تعمیرات را به شما تحویل می دهیم تا اگر باز هم همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، به صورت رایگان از خدمات ما برخوردار شوید.

4-  گاهی اوقات خرابی یک قطعه، باعث خراب شدن ماکروویو می شود. در این صورت تعهد داریم که کارشناسان ما از قطعات اصل با ضمانت نامه برای وسیله استفاده کند.

5-  گروهی از متخصصین ما مسئول پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند و به صورت رایگان، در هر زمان از روز آماده خدمت رسانی خواهند بود.

6-  از نظر هزینه تعمیر مایکروویو سامسونگ در شهرک اکباتان جایی برای نگرانی نیست. علاوه بر تخفیفات نمایندگی، اگر گارانتی وسیله تاریخ اعتبار داشته باشید حتما به تعمیرکار تحویل بدهید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

 

آشنایی با ما

 

 

 

 1669