1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر سامسونگ در بیمه

297 بازدید
تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ آماده هستند تا بلافاصله بعد از تماس شما با مرکز و درخواست کمک برای تعمیر ماکروفر سامسونگ در بیمه ، فعالیت خود را آغاز نمایند. به شما اطمینان می دهیم که با کیفیت خدمات ارائه شده، وسیله شما همانند روز اول باشد.

 

شماره تماس تعمیرات ماکروفر سامسونگ در بیمه

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیرات ماکروفر سامسونگ در بیمه

 

1-  اجباری برای مراجعه شما به نمایندگی نیست. می توانید درخواست تعمیرات در محل داشته باشید. ما تمام تجهیزات مورد نیاز را در اختیار تعمیرکار قرار می دهیم تا با همان کیفیت تعمیر در نمایندگی، از خدمات ما استفاده کنید.

2-  آیا می دانید که که مهندسین ما دوره های آموزشی مرکز را باید در بازه های زمانی منظور سپری کنند تا به متدهای پیشرفته، تسلط داشته باشند؟

3-  به هر حال گاها عیب رخ داده در ماکروویو به گونه ای است که باید برخی از قطعات عوض شود. در این صورت مطمئن باشید که از قطعه های اصلی استفاده می کنیم و  این قطعات دارای گارانتی هستند.

4-  لازم است که تعمیرکار در اتمام کار، فاکتوری از هزینه با مهر رسمی نمایندگی  به شما تحویل دهد تا از جزئیات کار آگاه باشید.

5-  از جمله اقداماتی که این مرکز با هدف اعتمادسازی در زمینه تعمیر ماکروفر سامسونگ در بیمه انجام داده است، ارائه گارانتی تعمیرات است. در صورت بروز مجدد این عیب در وسیله در مدت اعتبار ضمانت نامه، از خدمات رایگان بهره مند می شوید.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669