1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر سامسونگ در ایثارگران

284 بازدید
تعمیر ماکروفر سامسونگ

با خیال آسوده و بدون نگرانی از کیفیت کار، تعمیر ماکروفر سامسونگ در ایثارگران را به متخصصین حرفه ای ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ بسپارید. در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات را انجام خواهیم داد.

 

شماره تماس تعمیرات ماکروفر سامسونگ در ایثارگران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات تعمیرات ماکروفر سامسونگ در ایثارگران

 

1-  اگر رفتن برای نمایندگی برای شما مشکل است، ما تعمیرکار را به منزل شما اعزام می کنیم. کافی است به صورت تلفنی، درخواست تعمیرات در محل داشته باشید. البته کارشناسان ما با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می کنند.

2-  از آنجایی که مشتریان نگران بروز مجدد همین عیب در وسیله هستند، ما تعمیرکاران خود را موظف کرده ایم تا گارانتی تعمیرات را به شما ارائه کنند. در صورتی که این مشکل باز هم در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ بدهد، نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید. ما موظف به ارائه خدمات خواهیم بود.

3-  در این مرکز، گروهی از کارشناسان تحت عنوان مشاور، به صورت تلفنی و البته بدون دریافت هزینه، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

4-  آیا می دانید گارانتی ماکروویو در صورت اعتبار، فاکتوری برای تخفیفات خواهد بود؟

5-  جزئیات هزینه های مصرفی را از طریق فاکتوری که از مرکز دریافت می کنید، بررسی کنید.

6-  تا زمانی که تحت حمایت این مرکز هستید، جایی برای نگرانی در مورد تعویض قطعات در حین تعمیر ماکروفر سامسونگ در ایثارگران نخواهد بود. مطمئن باشید در این مرکز، تمامی قطعات اصل و دارای ضمانت نامه هستند.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669