1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در فرحزاد

237 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

با وجود تعمیرکاران حرفه ای ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ، جایی برای نگرانی در مورد کیفیت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در فرحزاد نخواهد بود. شما در این مرکز از خدمات با کیفیت در حد استاندارد جهانی بهره مند خواهید شد.

 

شماره تماس تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در فرحزاد

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در فرحزاد

 

1-   ارائه خدمات در محل

ما تعمیرکار را به منزل شما اعزام می کنیم تا نیازی به بردن ماشین لباسشویی نبوده و مشتری به دردسر نیافتد. تمامی تجهیزات مورد نیاز در اختیار تعمیرکار قرار می گیرد تا از نظر کیفیت خدمات، دچار مشکل نشود.

2-   ارائه گارانتی تعمیرات

تعمیرکار لازم است بعد از پایان وسیله حتما به شما گارانتی تعمیرات را تحویل دهد. این اقدام برای این منظور است که اگر مجددا همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، خدمات رایگان ارائه شود.

3-   استفاده از قطعات ارجینال

برای تعویض قطعات نگران کیفیت آن ها نباشید. در زمان تعمیر لباسشویی سامسونگ در فرحزاد ، تعمیرکار تعهد دارد از قطعات ارجینال برای این منظور استفاده کند. البته سعی تعمیرکاران ما بر این است که حتی المقدور، تعمیر قطعات انجام گیرد.

4-   هزینه مناسب برای خدمات

تحت نظر این مرکز، علاوه بر تخفیفات ویژه مرکز، شما می توانید گارانتی وسیله را نیز تحویل داده و از تخفیف بیشتری برخوردار شوید. البته منوط به اینکه ضمانت نامه ماشین لباسشویی سامسونگ حتما تاریخ اعتبار داشته باشد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669