1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در صادقیه

339 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید، به یک مرکز معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در صادقیه نیاز دارید. کافی است خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ را بررسی کنید تا متوجه شوید در انتخاب خود اشتباه نکرده اید.

 

شماره تماس تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در صادقیه

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در صادقیه

 

1-  ارائه خدمات در محل

با توجه به اینکه انتقال ماشین لباسشویی به نمایندگی سخت است، ما رویه کار را برعکس کرده و تعمیرکار را به منزل شما اعزام خواهیم کرد. در این صورت از نزدیک و با آسودگی خیال شاهد عملکرد تعمیرکار خواهید بود.

2-  ارائه گارانتی تعمیرات

در اتمام کار، تعمیرکار موظف است به شما گارانتی تعمیرات تحویل بدهد. در صورت بروز مجدد عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه، متعهد می شویم بدون دریافت هزینه از شما حمایت کنیم.

3-  ارائه خدمات مشاوره رایگان

از آنجایی که ممکن است شما در مدت استفاده از ماشین لباسشویی سوالی داشته و یا عیب رخ داده را بتوانید خودتان رفع کنید، لذا گروهی از مهندسین موظف هستند به صورت تلفنی و بدون دریافت هزینه، به شما کمک کنند.

4-  استفاده از قطعات اصلی

ممکن است خرابی به گونه ای باشد که تعمیرکار لازم بداند در حین تعمیر لباسشویی سامسونگ در صادقیه حتما برخی از قطعات را عوض کند. البته اولویت اول ما این است که حتی المقدور، قطعه معیوب تعمیر شود اما در غیر این صورت، تضمین می کنیم از قطعات ارجینال با گارانتی تعویض استفاده کنیم.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669