1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در بوعلی

198 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

آیا برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در بوعلی دچار مشکل شده و هنوز نتوانسته اید یک تعمیرکار متخصص پیدا کنید؟ تا زمانی که متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ متخصصین ما فعالیت می کنند، جایی برای نگرانی نخواهد بود. تنها یک تماس از جانب شما کافی است تا از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

 

شماره تماس تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در بوعلی

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در بوعلی

 

1-   چرا دردسر انتقال ماشین لباسشویی به نمایندگی با شما عزیزان باشد؟ ما تعمیرکار را در اسرع وقت و براساس لیست درخواست ها به منزل شما اعزام خواهیم کرد.

2-   اطمینان داشته باشید که تعمیرات با کیفیت عالی و در حد استانداردهای جهانی انجام خواهد گرفت. با این حال به منظور تضمین و جلب اعتماد شما، گارانتی تعمیرات در اتمام کار به شما تحویل داده می شود.

3-   تعمیرکار موظف است تمامی هزینه های مصرفی را در فاکتوری با مهر تایید نمایندگی به شما تحویل دهد.

4-   دقت کنید که گارانتی وسیله معیاری برای تخفیفات خواهد بود. لذا اگر تاریخ اعتبار آن منقضی نشده است، حتما به تعمیرکار تحویل دهید.

5-   آیا می دانید در این مرکز خدمات مشاوره رایگان تحت نظر کارشناسان حرفه ای ارائه می شود؟ کافی است با نمایندگی تماس گرفته و سوال خود را مطرح نمایید.

6-   در صورتی که برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در بوعلی نیاز به تعویض برخی از قطعات باشد، تضمین می کنیم که در این مرکز از قطعات ارجینال استفاده خواهد شد.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669